Verkoopprocedure
Kadewoningen fase 3 Goese Diep

In het mooie Goese Diep – waar inmiddels al heel wat nieuwe woningen zijn gerealiseerd – is de tijd aangebroken voor de introductie van een nieuwe fase en wel; 21 Kadewoningen Fase 3. En wat leuk dat jij je oog hebt laten vallen op dit mooie project. 

Maar welke stappen moet je doorlopen om jouw keuze aan ons kenbaar te maken? We leggen je hieronder graag uit hoe dat in zijn werk gaat.

 

1. Oriënteer je op de website

Wanneer de verkoop start, vind je op de website alle informatie over de woningen op basis waarvan jij jouw favoriete bouwnummer kan kiezen. Verdiep je goed in de verkoopdocumentatie, zoals de verkooptekening, prijslijst en technische omschrijving. 

TIP: voordat je een keuze voor een woning maakt, is het verstandig een goed beeld te hebben van je financieringsmogelijkheden. Laat bij je (hypotheekadviseur) vrijblijvend een haalbaarheidscheck doen.  

 

2. Inschrijven

Tijdens de verkoopperiode kun je via het inschrijfformulier op de www.goesediep.nl online inschrijven op jouw voorkeurswoning(en). De inschrijfperiode op deze Kadewoningen loopt van: 

24 november 2021 16.00 uur tot 3 december 2021 12.00 uur  

Je kan in totaal 3 voorkeurswoningen opgeven. Na verzending van jouw formulier ontvang je een bevestiging van Heijmans per e-mail. Heb je geen e-mail gehad, check dan zeker even je SPAM-folder! 

 

Kopers-café tijdens de inschrijfperiode 

Er is een mogelijkheid om tijdens de inschrijfperiode een afspraak te maken met iemand van het verkoopteam. Op deze manier kan je specifieke vragen live stellen. Gezien de nog geldende Corona maatregelen hebben we hier een viertal dagen voor gereserveerd op het kantoor van onze makelaar: 26 en 27 november en 1 en 2 december. Je kan contact opnemen met Stad & Zeeland NVM Makelaars via 0113 – 21 11 47 en een afspraak maken op een vooraf vastgestelde dag/tijdsstip. 

Let op: aan een afspraak tijdens de inschrijfperiode kleven geen rechten/plichten. 

 

3. Loting

De woningen worden na sluiting van de inschrijfperiode toegewezen aan de geïnteresseerden. Mocht het zo zijn dat er meerdere geïnteresseerden voor één bouwnummer zijn, dan verzorgen wij een toewijzing van dit betreffende bouwnummer op basis van loting. Dit gebeurt dan onder toeziend oog van de notaris. 

De datum of het tijdstip waarop je het inschrijfformulier verzendt heeft geen invloed op de loting, zolang je dit maar doet vóór de sluitingsdatum.  

Let op: je meest recente inschrijving wordt meegenomen in deze loting en er wordt maximaal één inschrijving per huishouden meegenomen in de loting. 

 

4. Toewijzing

Heb je een Kadewoning toegewezen gekregen? Dan neemt het verkoopteam vanaf 6 december contact met je op om een (digitale) afspraak te maken. Heb je geen woning toegewezen gekregen? Dan kom je op de reservelijst te staan.  

Je kunt alleen de woning met het betreffende bouwnummer waar je de voorkeur voor hebt uitgesproken toegewezen krijgen. 

 

5. Gesprek met het verkoopteam

Je hebt de toegewezen woning geaccepteerd? Dan nodigt het verkoopteam je uit voor een eerste gesprek. Tijdens dit gesprek (al dan niet digitaal) ontvang je veel aanvullende informatie over de woning en het project. We nemen de informatie met je door en lichten de verschillende mogelijkheden (woonwensen) toe. Ben je nog steeds geïnteresseerd in de woning? Dan krijg je een optie op de woning. Dat betekent dat de woning voor je is gereserveerd. Wij verstrekken een optie van één week. Zo heb je genoeg tijd om alle informatie nog eens rustig door te nemen.  

Bij het ontvangen van een optie op een woning, ontvang je ook direct een inlogcode voor het klantportaal van Heijmans. Je hebt nu toegang tot de Mijn Heijmans omgeving. Hiermee wordt voor jou een digitale omgeving bereikbaar, welke wij inzetten om je gedurende het gehele verkoop- en bouwproces keurig te begeleiden. 

 

6. Beslissen

Weet je zeker dat dit de juiste woning voor je is? Dan gaan we het koopcontract – de koop-/aanneemovereenkomst – digitaal voor je opmaken. Dit gebeurt via het eerdergenoemde klantportaal. Gezien de voortgang streven wij er naar om veel zaken digitaal met elkaar te organiseren. Echter mocht er behoefte zijn om zaken toch aan tafel te bespreken dan is daar ook ruimte toe.